Fantasilandia!

Så mycket jag skrattat idag har jag inte gjort på länge! Det roligaste nöjesfältet ever och kunde åka allt jag ville eftersom vi va några stycken och alla tyckte om typ samma saker så vi kunde åka tillsammans :D UNDERBART! Det blev skratt, skrik och alla blev vi även blöta. 
Vi åkte en karusell som kallades Top Spin, det vi inte visste om den var att i slutet så spröt de vatten på en, inte lite heller! Vi blev pissblöta. Men de va roligt, det var ju en solig dag också så håret, och kläderna torkade ju, som tur ville ju Jack inte åka heller så han tog hand om våra saker, vilket var riktigt tur! Men det var super roligt verkligen!
Nu blir det att börja packa, sista dagen imorgon, och jag hittade,(som alltid när jag är ute och reser...) undanstoppade Chilenska pesos :P SÅÅ, blir att handla något roligt imorgon :) Kanske en tröja som de står Chile på, den va fin och ville ha den, men hade inga pengar :( MEN nu har jag, hittar de alltid sista dagen när jag är ute o reser, men glad att jag hittade dem nu och inte imorgon kväll :P
Sussar

Efter Top Spin

Jonas Kommentar, "Jag skulle vilja vara en sån där, tänk va man skulle kunna göra bort sig, ingen skulle veta att det var jag!"






Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0