Glad för det lilla!

Snacka om att man blir glad för det lilla. Fick vetskapen om att en kompis hade varit på Gotland, tagit en sväng förbi min hästhage och fotat mina (och mammas) älsklingar! Inte klappat eller gullat med dem på över 3 månader. Saknar mina fina små djur mer än jag trodde! Och Kida är ju tjockare än vanligt... Detta måste jag ta tag i när jag kommer hem, för så kan vi inte ha det. Och tror min lilla älskling är glad att jag kommer hem så hon får ut och springa klokt! Det skulle bara vara typiskt ifall jag ramlar av första gången när jag kommer hem och bryter benet eller något.
Oj, de va positivt tänkande de där!
Snodde bilderna snäll som jag är, Tack Anna!
Min älskling<3
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0