Hej!

Fick förfrågan idag om ja va död eftersom jag inte uppdaterat efter jag kommit hem. Men NEJ! Jag är i alldra högsta grad levande! Jag har bara latat mig, varit med mina vänner och hittat på annat roligt, inte fått lust att sätta mig vid datorn riktigt. Men nu är jag här.
Resan hem gick bra, den va lång och man ville bara att den skulle gå fortare, började räkna minuterna innan jag var hemma. Så när jag stod på flygplatsen i Tyskland och visste att det bara var ett plan kvar på två timmar innan jag skulle få träffa min pojkvän som jag även visste stod och väntade i Sverige. Det var hur skönt som helst att bara komma hem! Hade ingen aning om att man kunde sakna makaroner och falukorv som hans snälla mamma hade lagat till mig. Helt underbart!
Tyvärr levde jag ju kvar i tidskilnaden fortfarande så när han höll på att somna kl 12 så var jag ju klarvaken! Somande vid ungefär kl 3, sov sen några timmar längre än honom och även några timmar på dagen. Samma sak när ja åkte hem med båten. två nätter somnade jag runt 4 o gick upp 12 halv 1 på dagen, tyvärr, eftersom det var såå fint väder här hemma! Men de va skönt att sova ut, ligga i sin egen säng och bara mysa!
Har haft fullt upp hela helgen med att träffa kompisar, och umgås med min familj och såklart mysa med min fina lilla hund och Tuffe. Underbart!
Idag blev det en dag på stan, först radion imorse och efter de lite körlektioner innan jag åkte hem med Viktoria, hon åkte hem till mig och vi låg och solade ett par timmar. Nu ska jag snart ut och rida innan det är dags att packa igen, slutar skolan imorgon, och efter det blir det att dra till ESTOCOLMO! för att se när Fredrik tar studenten.
Trött tjej
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0