HEJ!

Det har hänt MYCKET! Gissa vad, jag har fått mitt körkort! Gick på första försöket, både skrivning och köring, överlycklig! 
Sen var jag vid Fredrik över midsommar, vi var med hans vänner och hade det trevligt, fick lära mig mycket bra att veta saker av hans bror Daniel. Han tänker nog på mycket den killen. Men det var riktigt roligt, vaknade upp med ett rött ansikte pga att solen brände mig på dagen när vi dansade runt stången, och kroppen värkande av myggbett från kvällen. Men det var en bra dag. Vad mer har vi att bjuda på, jo, vi var på bio med Lydia och Elias innan vi sen på Söndagen tog båten hem. Fredrik åkte med och idag fick han jobb på Ryftes, med att köra ut grönsaker. Och jag hade min första arbetsdag på Kneippbyn, stod en hel dag i regnet. Men de va mysigt :)
Nu ska vi sova, han ska vara i Fole kl 7 imorrn och jag börjar kvart i 10 :)
Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0