Hej!

Ja, allt är packat och klart, planet går kl 12.50 imorgon, alltså 18.50 svensk tid :) Sen väntar ett ANTAL timmars resa innan vi anländer till Sverige. Så vi ska försöka vara vakna hela natten och första planet till Brasilien, sen 4 timmar väntan där innan vi sätter oss på ett plan som är 11 timmar, om ni inte förstår så vill vi sova på de planet, thats why vi vill vara vakna nu :) Så de ska nog bli bra hoppas ja! Och till hjälp har vi youtube, vi ska lära oss dansa! Precis som Luis barn håller på med!
Mina väskor är fulla, helt fulla, får inte i något mer! Men klarar vikten med båda. Vi får ha 23 i varje, o ja har väl 12 och 19 tror jag :) Men de blir bra! Titin och de andra killarna åkte hem till Castro idag, och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är som har pojkvän i Sverige och alltså slapp det hela med att säga hej då till någon här i Chile. Och sen älskar jag ju honom så det ska bli riktigt skönt att komma hem så jag får vara med honom igen!
Idag har det inte blivit så mycket annat än att packa, eller, vi gjorde av med de sista pengarna på onödiga saker som alltid, och jag som hittade mer pengar lånade till och med lite av Jack som inte tänkte så mycket och tog ut 100.000 pesos (ca1500kr) för två dagar sedan. Så ja, han hade pengar, så vi fick hjälpa honom lite så får han tillbaka det i svenska pengar när vi kommer tillbaka till Sverige. Så jag införskaffade mig en Chile tröja, SÅ mysig!

Ser i alla fall ut som om han känner sig som hemma! :P
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0