Student!

"Bajs och rör, REFIS tills jag dör!" 
Ja, somsagt, idag tog Fredrik studenten, dagen började som alla andra när vi ska iväg på något "-Cecilia, jag glömde mina skor hos mamma, jag har inget skärp heller..." Och igår frågade jag honom ändå extra om han hade allt, han blev nästan sur på mig för att jag frågade, men han svarade som alltid. Ja, jag har allt! Men uppenbarligen hade han ju inte det, så det blir för mig att fortsätta dubbelkolla, men fråga specifikt om han har alla saker nästa gång! Men jag älskar honom ändå!
Det var en riktigt fin dag, hemma hos honom, vid skolan var det mulet och kallt. Själva utspringet och så var faktiskt ingen höjdare om man jämför med Gotland, det var två klasser som sprang ut tillsammans och skrek, ingen musik, inget tal... utan sprang ut, och gick ner till sina släktingar och vänner. Men det var ändå roligt att se eftersom jag märkte en skillnad. Efter detta åkte vi hem till honom och åt smörgåstårta och umgicks. Det var faktiskt riktigt trevligt! Och snacka om att hans släkt har koll på mig! Det var inte en enda om inte frågade om min Chile resa! Men det kändes faktiskt lite svårt att prata om den när det var Fredriks stora dag, så handlade allt om mig. Så de var lite jobbigt... Men Fredrik tyckte de inte var något att bry sig om, för de frågade ju, då ska man väl svara. Men de gick faktiskt inte så bra att prata om det...
Han gick inte ut ikväll, han somnade faktiskt redan kl kvart över 9, så här sitter jag, inte ett dugg trött... Men får väl gå o lägga mig jag med snart ändå tror jag :P
Notera slipsen (A)
Älskar dig<3

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0