Hej

För exakt två månader idag, den 11 mars satt ja här i min säng och var nervös för första skoldagen dagen efter, hur jag skulle vakna i tid, gå och duscha, äta frukost, komma till skolan och träffa min klass, jag var så nervös så jag nästan inte fick en blund! Mitt inre var en blandning av förväntan och skräck för vad som skulle hända, dagen visade sig vara helt okej, men när ja kom hem var det mer att jag helst bara ville åka hem till trygga Sverige! Men nu sitter jag här, två månader senare, kvällen innan sista skoldagen, känslorna har förvandlats till en del saknad och sorg av att lämna detta, och en annan del av lättnad att jag klarat av detta och att det nu äntligen är dags att åka hem!

Men denna resa, (som såklart ännu inte är slut!) har varit HELT fantastisk, skapat kontakter som jag aldrig trodde ja skulle kunna få, har vänner för livet och är medlem i en familj på andra sidan jorden! Hur coolt är inte de? Jag har varit med om så mycket! Hade elevens dag idag i skolan. Det var två lag, en uppgift var att få en lärare att ställa upp med att sjunga, den sista var att få en av svenskarna att dansa... Detta slöt med att jag och Natalia, tillsammans med varsin kille från lagen stod i mitten av en stoooor ring av människor och dansade med dessa killar. Hemskt var det verkligen! Eller då va de värre, nu är ja stolt att ja faktiskt vågade!
Här dansade vi, i mitten! som ni ser finns de en övervåning också, alltså stod de folk uppe också!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0