Hej!

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men de sista dagarna ville jag vara med familjen och hade ingen lust att skriva. Vi har nu lämnat Castro och Chiloé bakom oss och bifinner oss nu på ett super härligt hotell i Santiago! Är verkligen mysigt. Även fast jag hade föredragigt att vara på Eduardo Provazzoli (min gata) Mycket tårar blev det inte, inte riktigt fattat att ja åkt ännu, känns mer som en till utflykt. Att jag snart är tillbaka i Castro vid min familj.
Men vi har sagt att ja ska komma tillbaka om två år. Hur nu de ska fixa sig vet jag inte med det ordnar sig alltid då! Resan är inte slut ännu och det är viktigt att komma ihåg! Nu blir det mest att packa upp och duscha innan vi ska ut på vårat första äventyr som är ett besök på brandstationen, Gotland har tydligen skänkt två brandbilar hit.
MEN nu är det min tur i Duschen, lägger upp ett nytt inlägg om lägenheten en annan dag då det inte ligger kläder och saker ÖVERALLT!

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0