Hej!

Det är nu två och en halv vecka kvar till jag åker till Santiago, 3 dagar till min födelsedag, 5 veckor, alltså 35 dagar kvar tills jag åker till Sverige! Japp, ja har för mycket sittar tid!
Det har som sagt, som ja sa i förra inlägget ösregnat även idag, eller halva dagen, halva skolan, och hela golvet inne i skolan har fått badat. Alla trodde de regnade in genom taket, men de va den stora glasväggen som inte va tät, plus att dörren ut till "skolgården" inte heller är tät. Och just i denna sekund, när ja skrev sådär kom ja på att jag aldrig har lagt upp bilder om hur det ser ut i min skola, eller ens sagt hur min skola ser ut! De ska bli ändring på! Imorgon fixar jag de :)
Vi fick veta idag att det ska vara en jordbävning i Santiago den 20 Maj, vi åker från Castro den 19! Men, denna dude har tydligen sagt de ett par gånger och inte lyckats, hoppas de är samma sak denna gång då. För vill helst inte vara med om en stooor jordbävning i Santiago, kommer vara helt slut, ha blandade känslor av saknad och ännu mer hemlängtan.
Men innan dess! MIN FÖDELSEDAG! jag ska försöka mig på att göra saffranspannkaka! Hoppas de blir bra. Och ja ska ha dom bästa 2 sista veckorna här någonsin! Älskar att vara här, alla är så snälla och underbara! Tack Luis Barnes för denna upplevelse, du är den bästa läraren i världen!


Min klasskompis :)
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0