Hola!

Ja, va ska man säga? Tror att mina vänner blivit chilesmittade, vi bestämde att vi skulle träffas kl 3, de kom 20 minuter försent, och då hade instläppet till museet varit så vi fick inte komma in... Så istället blev det shopping med världens bästa lärare och hans familj. Blev lite fynd, som faktiskt en 10 åring hitta till mig :P Efter de träffade jag Pablo, han var super snäll! Men herre gud va nervös jag var, men det visade sig sen att han var minst lika nervös som jag.
Vi gick runt lite och han visade mig vissa delar av staden, berättade en massa, men det mesta gick faktiskt ut på att prata om hur vi upplevde att vara utbytesstudenter. Han var ju visserligen längre än jag och så. Men det var typ samma sak. Problemet var bara att jag inte kunde förmå mig att prata spanska med honom, det var HELT omöjligt, men engelskan gick faktiskt helt okej, det var ju fortfarande en mix, men eftersom han är chilenare fattade han ju orden jag sa på spanska också. Så det var egentligen inga problem, bara jobbigt att jag inte kunde prata rent :P
Men det var roligt! Allt gick super bra!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0