Jaha, nu då? Jag är 18

Japp, då va man 18 och dagen var förbi! Det var så otroligt roligt så jag vill fylla år varje dag! Blev mest att städa baka o laga mat hela dagen eftersom svenskarna och några vänner skulle komma på besök på kvällen. Bakade kärleksmums, med oboy som cacao och inge vaniljsocker eller dl mått :P Men de gick bra, hela gick åt och dom vill att ja ska göra en till och denna gång ska de kolla så de kan skriva ner vad som är i och hur man gör. WOHO! Men ärligt, dom är 1000 gånger godare i Sverige!
För att sammanfatta det hela en gång för alla, jag hade en super bra födelsedag! :D
Grattis på födelsedagen Cecilia, den godaste tårtan jag NÅGONSIN ätit :D
Fattas, två par örhängen och ett halsband :)

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0