Måndag hela veckan!

Var vid pojkvännen i helgen, det var mysigt, han välkomnade mig med hela rummet fullt med levande ljus och ett halssmycke, efter detta åkte vi in till stan och han bjöd mig på resturang med liveband. En perfekt fredagskväll. 
Annars har vi varit barnvakter och bara kollat film typ. En helg man upplever till viss del igen. 
 
Idag i skolan har det inte hänt så mycket, vi skulle sitta med ett arbete hela dagen som gick heelt åt skogen, det är omöjligt att koncentrera sig i skolan när man har eget arbete, typ. Så blev att jag åkte hem och jobbade istället. 
Det är mycket som händer just nu, många känslomässiga bärgochdalbanor. Hoppas bara att allt löser sig så jag bara kan få må bra igen. 
 
Nu ska jag återgå till mitt pluggande och hoppas att jag kommer någon vart! 
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0