Godkväll, Godnatt eller God morgon...

Klockan är mycket och jag kan inte sova, ligger o lyssnar på hur regnet slår mot rutan, funderar faktiskt nästan på om jag vill ta en promenad. Gillar liksom regn lite sådär ibland. Men nej, jag måste sova, ska ju i skolan imorrn, visserligen börjar jag kl 1 och ska gå på ett museum. Men det är skola i alla fall, ska även gå upp i klok tid för att plugga, jag är helt värdelös på att göra det, blir liksom aldrig fullkomligt, öppnar böckerna, läser sen så är det kört...
Ligger och funderar på vad som stör mig eftersom jag inte kan sova, om det är något speciellt eller bara röriga tankar.
Det låter faktiskt mysigt när det regnar, har liksom en speciell charm, får en att tänka på romantiska scener i en film eller saga. Vill bara få bort alla dessa saker som distraherar mig hela tiden i allt jag gör, men det är lättare sagt än gjort när jag inte vet vad som är fel. En dag kanske, en dag kanske det uppenbarar sig, vi håller tummarna för de!
Nu ska en rörig Cecilia blunda och inte vakna förens en ny dag gryr!

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0