Läxor i överflöd!

Hejsan! läxor läxor läxor, drömmer om dom också... Men men, bara att bita ihop för de är bara ett år kvar! Skönt som tusan! Fast om ja tar efter min mor, mina bröder och typ alla jag känner som jobbar så kommer man sakna när man bara hade läxor att tänka på, även att man fick lov och lediga dagar osv. Men att ha dem i överflöd är inte roligt alls!
På onsdag kommer en chilenare hem till mig, Milton, han var min rektor på skolan jag studerade på i Chile. Så det blev att storstäda i rummet han ska sova i igår och vi fixade och ordnade! Fredrik kommer även till Gotland på Fredag, så ska vi fira min födelsedag och ha bildvisning om Chile på lördag. Så kommer folket från Indien till Sverige på Måndag! WOHO!

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0