Long time no seen

Tja! Det har hänt så mycket så ja vet inte vart jag ska börja, tiden går rätt fort...
Men i alla fall, Diego va ju här, super roligt! Vi gick på stan, va ute och red, han lärade sig laga några svenska måltider... Det var super roligt!
Sen åkte mamma och pappa till turkiet och jag fick höstlov, alltså hade jag lite folk här en kväll för att umgås lite, var lärorikt och himla roligt. Annars gick mitt lov mer ut på att sova och plugga, kom en bra bit, men inte så mycket som jag ville ha gjort blev gjort, såklart. 
Var även vid Fredrik, helgen som var, åkte upp torsdagen och kom hem i söndags. Vi hitta på lite av varje, fikade, träffade lite kompisar, bio, födelsedagar... En hel del. 
Imorgon ska jag in till en studiemässa och informera om Donner. 
Kort och gott!
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0