Middag

Hejsan! vart bjuden på middag hos min kusin ikväll, blev fajitas, om de nu stavas så, men ni fattar, det var super gott! Sen är det ju alltid lika trevligt att bli hembjuden till Johanna, och vi får ju inte glömma Christoffer, hennes pojkvän, super snäll kille, verkligen! Blev ju en bra början när ja kom hem dit, Johanna tog de lugnt medans han städade! De ska även kolla på ny bil imorrn, och han sa ju att de inte kunde bli för tidigt eftersom de skulle ta ut hästarna och så. He's a keeper!

Annars har jag varit på hopptävling idag, tyvärr inte tävlat själv, men suttit med och tagit tiden på alla ekipage, får en att sakna hästeriet massor, har ju fortfarande kvar mina änglar. Håller tyvärr bara inte på lika mycket längre. Är ju fortfarande intresserad, men inte tillräckligt för att lägga ner den tid och energi som behövs längre.

Imorgon blir det att plugga, började faktiskt ikväll och det gick super bra! Helt otroligt, men de känns skönt, en början i alla fall. Detta blir nog super bra ska ni se! Viktioria ska nog äv
 
en komma hit snart för att måla min vägg hoppas ja, ska bara  olla först hur jag ska göra, kan ju vara bra liksom. Nu ska jag sova.

Känner att de kanske börjar bli bättre!


Godnatt kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0