Tjohej!

Det är faktiskt riktigt roligt att ha en chilenare här, han är super trevlig och social, och säger hur många gånger som helst hur duktig jag är på att prata, till och med en gång fått hört att jag är den bästa! Om de nu är så vet man ju aldrig, men det är verkligen super skönt att höra eftersom man blir så glad och alappnar av ännu mer när man pratar. Han ska bo här en natt till än vad de var tänkt från början eftersom dit han skulle åka nu fick förhinder och kunde inte ta emot. Och samma sak med en annan familj så får hit en annan chilenare på söndag, Diego, lika gammal som jag och älskar hästar. Man tycker ju själv att är lite konstigt att en kille tycker om hästar, men i Chile är ju hästar en killsport, nästan inga tjejer som rider. Men men, så får de väl vara. Så han kommer hit på söndag så får vi se om vi kan ut o rida kanske :) 
 
Imorrn kommer även min fina och underbara pojkvän till Gotland, en av orsakerna är att vi ska fira
min födelsedag på lördag så han kommer för att vara med på detta. Blev ju 18 i maj, men bättre sent än aldrig ;) Jag ska även visa lite bilder och berätta om min resa till Chile :)
 
Se va ja har på min vägg nu! Ego eller? 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0