BU!

Har varit vid Fredrik i helgen, de har varit super! Lite tråkigt att han haft träning hela tiden så inte fått vara med honom så mycket. Men var glad för de ja fick o har gjort annat ochså. I frdags var vi vid på fest hos hans kompis Erik för han har precis fyllt år. Sen i lördags åkte jag med hans familj på inflyttningsfest hos hans mormor. Och eftersom han hade träning hela söndagen också så gick jag på stan med Lydia. Sen får jag inte glömma, hans träning slöt tidigare än väntat i söndags så han åkte dit jag var bara för att få vara med mig de sista två timmarna! Gulliga pojke! Men det var en bra helg hade det roligt. 
 
Nu ska ja plugga livet hur mig för har så mycket att göra. För nästa fredag åker jag till medelhavet (A) Min fina pojkvän bjuder mig på en resa, min födelsedagspresent. De ska bli SÅ härligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0