Hej!

Vad har jag gjort? Jag har skaffat en Samsung Galaxy S3, jag fattar verkligen ingenting, eller jo, en aning nu eftersom jag hållit på o pillat på den hela kvällen. Men sen kom min bror och började prata om en massa funktioner o skit, o då började jag undra varför ja köpte just den när jag inte kommer använda så mycket. Tror mest det är Fredrik som kommer göra saker med den för att jag inte förstår^^ Men men, i så fall får det vara så! Nu har jag den i alla fall och jag är nöjd, min höll ju på att lägga va helt nu, så det blir nog super bra!! Nu ska jag sova, har lite att fixa imorrn, sista dagen som Sara är här så hoppas att jag kan få lite tid tillsammans med henne :)

Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0