Hejsan!

Nu är de inte långt kvar, åker upp till Fredrik på torsdag sen åker vi med planet fredag morgon! Är fortfarande omedveten om vart vi ska, men har mina aningar! Det ska i alla fall bli jätteskönt att komma iväg ett tag bara han och jag. Sen åker ju mina fina små söta vänner iväg 3 veckor till Indien i samma stund, de ska bli lite tråkigt faktiskt, när ja åkte till Chile va de ju ja som åkte för att göra något o tänkte inte så mycket på någon här hemma, men nu när de lämnar mig, visserligen bara i 3 veckor, men ändå, jag kommer sakna dem super mycket! Och självklart hoppas jag de kommer att få en super fin resa och vara med om mycket. Dom kommer bli saknade bara.
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0