Kvällstankar!

Ja, vad gör ja nu? Hela mitt liv, eller nej, egentligen inte, men några stora delar av mitt liv har nu under bara ett par dagar förändras otroligt! En person som jag pratade med nästan varje dag och som kom att betyda mer för mig än jag någonsin trott försvann helt plötsligt bara, känslor som varit lite blekta ett tag kom tillbaka mer färglada än någonsin och detta gör mig Lycklig. Men att förlora någon man tycker om och återfå bleknande känslor för en annan är verkligen som att koppla om hela livet känns de som, det är så många tankar och funderingar som virvlar runt just nu så jag nästan får huvudvärk, vad gör man då? Har du ett svar så dela gärna med dig, för jag har noll koll. Tack o Hej! 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0