Slut på Påsken!

Då var Påsken över och det var åter dags med skola! Skönt att vara tillbaka, jag måste vara en av de som gillar skolan, och nu sitter jag typ och hoppar för att jag vill till skolan imorrn också, inte för alla vanliga lektioner, för är ju ledig på onsdagar, men imorrn ska jag ha en privatlektion med skolans konditori lärare! Ska lära mig grunderna till att dekorera och göra tårtor o så. De ska bli så roligt!

Och måste även säga att min fina pojkvän, som jag har ett distansförhållande förstod min vink i mitt senaste inlägg, så han packade ihop sina saker och kom ner till mig i lördagskväll, så fick mig en litet överraskning när jag satt hemma vid min kompis på hennes födelsedagsfest, så helt plötsligt kom han inför dörren, han hade arrangerat det med min bror som hämtade han och skickat till kompisen som hade festen och sagt att han kom dit! Vart så otroligt glad att han kom!! Kärlek till honom <3

Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0