Då va jag klar!

Det är underligt hur det kommer sig att varje pass jag jobbat på McDonalds så har ingen vetat att jag ska va där. Inatt va de samma sak, "Va? Ska du jobba inatt?" Men det visade sig vara bra att ja va där och tog lobby eftersom de va sjukt mycket folk! Och jag kan bara be till gudara och hoppas att jag inte är lika jobbig när jag är full och vill mat på natten! Fick sluta stax efter kl 4 istället flr kl 6, vilket jag inte tog välkomnande... Vad ska jag göra nu? Ligger i min säng och är klarvaken! men men, bara att försöka!
Nu är det andra advent, när jag vaknar sen om några timmar så ska jag laga amerikanska pannkakor så ska vi tända vårt andra ljus! Sen blir det en slappar dag för min del!


jag och min chef för McDonalds


Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0