Dagarna minskar, saknaden ökar!

Mindre än en vecka kvar, ofattbart! Det är tredje advent idag också, fick bli att börja packa lite, göra som vanligt, väcka Lydia med amerikanska pannkakor, julmusik och tända ljus, måste vara awsome att bo tillsammans med mig! Resterande timmar av dagen har varit rätt lugna, fick Lydia utanför dörren vid typ halv 1, klampade runt i snön, två av killarna som också bor i kollektivet kom ut för de skulle gå på promenad, hade lite snöbollskrig innan de lyfte upp mig, slängde ner mig i en snöhög och stoppade en massa snö inför mina kläder... inte okej, MEN de va årets första snöfight, väldigt uppfriskande faktiskt! Sedan var det vår tur att komma ut i det fina vädret på en promenad, och jag gjorde även vinterns första vurpa! Händelserik dag derta här, sen hade vi även ett litet träningspass här hemma i lägenheten, fick oss att undra varför vi inte gjort de tidigare! 
 
Imorgon inleder jag min sista vecka med jobb, med blandade känslor, kommer sakna det, massor, framför allt mina arbetskamrater, men jag kommer ju tillbaka!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0