En natt till

Blev en natt till i Haninge, men det var inte fy skam, ska snart hem ändå, igår var det bakning för hela slanten, blev allt möjligt, jag och Louise dansade runt i köket till julmusik och doften av kolor och kakor, även Fredrik var lite delaktig, hjälpte till med pepparkakorna! 
Efter baket så åkte jag och Fredrik till centrum eftersom jag hade lite saker jag va tvungen att handla, Louise ringde och sa att det precis skulle äta och att vi då fick äta ute, till min stora förvåning så lyckades jag övertala honom, eller, jag behövde inte ens fråga två gånger (!) till att prova sushi, och han åt de! Smakade på allt, helt otroligt!
När vi sen kom hem var det fika innan jag gick och lade mig. 
Idag fick jag hjälp av honom i köket, vi gräddade pannkakor till frukost, de var ju 4 advent! 
Nu sitter jag här på båten och väntar på att den ska ta mig hem!
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0