Face it!

Satte mig upp i sadeln för första gånge på ett bra tag idag! Underbara värld, det är häftigt hur man kan vara borta från det en längre tid och när man sedan sätter sig upp i sadeln är de som om man aldrig hade ett uppbehåll, visserligen kommer de ju kännas i kroppen, men de är först imorgon! Men det var roligt, mysigt och välbehövligt, och med Isabelle som sällskap, kunde knappast bli bättre! 
Och jag har även gjort ett lyft med håret, har idag gjort mig nyårsfin med lite ljusare hår, känner mig lite mer som mig själv då! 
Imorgon ska jag umgås med Josefin, min brors flickvän, vi ska sy upp en av mina klänningar som jag ska ha på nyår, efter de ska vi laga mat eftersom det ska bjudas på det imorgonkväll innan vi ska på bio en hel hög! 
 
Brodern ska skaffa höns och bygger nu sitt fina hönshus!
Blev lite ljusare! :D
 
Kram Cecilia<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0