Glädje!

Jag känner mig hel på något sätt, trodde de skulle dröja innan jag kude känna såhär igen, men det är skönt, någon som bryr sig och längtar på samma sätt som jag! Helt underbart, men det händer. Om en vecka och 53 min är jag hemma, efter en dag med julbak och mys! Älskar verkligen julen, den för så mycket värme med sig.
Jag och Lydia kom fram till att vi fokuserar på olika saker just nu, hon tänker på hur hon ska hinna med det hon inte hunnit med nu när vi varit här och jag räknar ner dagarna och planerar hur jag ska hinna med allt hemma under den korta tiden jag är hemma, för face it, det är MINDRE än en månad kvar innan jag är i landet jag har så mycket fina minnen ifrån, en av de bästa tillfällerna i mitt liv, jag älskade allt med Chile, språket, kulturen, musiken, människorna, allt! Så det ska verkligen bli skönt att komma tillbaka, få uppleva det igen och så mycket mer!
Så det enda jag känner ikväll är glädje, att jag har turen att stå där jag står idag, inför resten av mitt liv med glädje och folk runt omkring mig som vill mig väl, som ser mig på det sättet som jag vill bli sedd!
 
 
Kram Cecilia<3
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0