Lucia!

Lucia idag och det är 8 dagar innan jag är hemma! 
 
Eftersom jag är så effektiv på mitt jobb så var jag klar igår med nästa veckas besök... och jag hatar att vara hemma ensam så idag blev jag med Trude på hennes barnhagar, och man märkte verkligen att det var lucia! Varenda unge var klädd i vitt eller rött och det låg batteriljus på hyllorna och lucialinnen hängde på deras platser för att det skulle lussas, på en barnhage kom vi in precis i slutet, fattar inte riktigt vittsen eftersom så små barn fattar ju absolut inte varför de har på sig dessa grejjer, och de ska stå still?!? Var mer att en fröken satt och spelade gitarr och resterande personal sjöng medans barnen gick till sina föräldrar eller slog varandra med ljusen eller hade dem i munnen... En sak när de kommer upp lite i ålder och kan sjunga hemskt istället, då är det i alla fall någon mening med de hela, enligt mig! Men samtidigt, barnen var ju väldigt väldigt söta!
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0