Omtumlande dag!

kvällen slutade med goda nyheter från en bekant som tillät mig att gå vidare från att stå och stampa på samma ställe med velande tankar, ska jag, borde jag, vill jag, vill jag inte, kan jag, kan han, vill han, menar han de osv, ja ni vet hur de kan snurra. Sov de bästa timmarna jag gjort på länge, för att sedan vakna upp till att få veta sanningen att 70% var inte sant, och det jag hade hört var bara lösa trådar, fanns ingen verklighet eller grund i det. Så just nu vet jag inte vad jag ska tycka om de, men hjärtat känns fortfarande så lätt och de är underbart! 
Hjälpte även Sofie att flytta idag, igen! Och det lät på henne som om hon haft samma velande tankar och olika åsikter vid olika tillfällen. Varför inte bara hålla sig till en sak och berätta sanningen från början?!
 
Något annat, det var första dagen på min sista vecka idag, just när jag liksom klarar allt själv utan att behöva ringa till Trude om hjälp så är de slut! Men vet inte om jag berättat de, men min chef har erbjudit mig fast jobb när jag kommer tillbaka! 
 
Nu ska jag sova, sista dagen att köra med Trude imorgon! Då ska min sovkvot va bra! Massor av energi behövs när man ska umgås med Trude!
 
Min kompis Mårten fick brev idag! Saknar honom, dumma skåning som bara åker hem!
 
Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0