Onsdag = 10 dagar

Endast 10 dagar kvar i innan jag åter igen är på min trygga lilla ö! Man måste åka bort för att kunna komma hem. Jobbet idag har varit skojj, kände mig kaxig att jag skulle kunna klara mig hem utan GPS, visste ju vart jag skulle och vilken väg jag skulle komma till, problemet var ju bara att jag hade glömt att jag åkt åt fel håll, och att just den vägdelningen har jag åkt genom förut, åt båda hållen, självklart kom jag inte ihåg vilken som var vilken, tog utslutningsmetoden, och det blev fel, men! Jag hittade tillbaka, en liten omväg bara! Duktiga jag som kan läsa skyltar! 
Ikväll blir det att fixa lite som redan skulle vara gjort, och just nu blir det lite matlagning i min ensamhet! Stod mellan smörgås och något klokt, men som min fina mormor lärt mig så måste man vara noga med vad man äter så man får i sig det man ska! Därför tog jag hennes råd och ska laga något klokt! 
3 år sedan
 
Kram Cecilia<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0