sista dagen på de gångna året!

snart, innan jag åker så kommer den! Den årliga uppdateringen! Men jag kan nu kort säga att detta har nog kort sagt varit en känslomässig berogochdalbana samt massor av nya saker och händelser, både sista terminen i skolan, bal, student, bo i stockholm och jobba som försäljare, avslutade ett förhållande som varade över två år, hitta tillbaka till mig själv, flytta till Norge, jobba, leva samtidigt som man planerar en resa till utlandet! Och de där är ju bara en liiiten liten del!
 
Dagarna här hemma går så fort! nästan för fort, jag åker från ön om en vecka! Så idag, inte en dag för tidigt, så har jag bokat hotell första natten i Santiago och natten på Arlanda, fört över pengar mellan mina konton och skrivit ut packlistor, jag är grym! 
Klänningen är klar, håret har jag haft i inpackning, så snart ska klänningen på och året ska få sig ett bättre slut än början! Och jag välkomnar varmt det nya året som även de kommer att bjuda på minst lika mycket som detta! Och snart börjar den riktiga resan! Resan som kommer bli centralpunkten på denna blogg en tid framöver! Både med tips o råd och bra hotell och mycket mycket mer! Ses på andra sidan! 
 
Kram Cecilia! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0