Sista dagen

Imorgon jobbar jag mitt sista pass på McDonals, och det blir ett nattpass, börjar kl 00.00 och slutar 06.00, det ska bli intressant! Jag har ju egentligen två veckors uppsägningstid men eftersom han inte tycker att jag ska stå helt själv på kassa ännu så tyckte han att jag kunde sluta på en gång eftersom han inte kan ha någon som bara jobbar i lobbyn, så som sagt, de är min sista dag imorgon, eller, min sista natt!
 
Det har faktiskt varit förvånansvärt bra, själva jobbet va väl ingen höjdare men mina arbetskamrater var ju super! Så de är väl de jag kommer att sakna, samtidigt som jag inte jobbade där tillräckligt länge för att skaffa några djupare kontakter. Men men, sista passet imorgon! Och om 14 dagar är jag i Sverige! Och om 15 dagar åker jag hem till min trygga välbekanta lilla ö och ska fira högtiden jag älskar, ska dela säng varje natt med killen i mitt liv, den som värmer mig på natten och alltid håller mig sälskap! My one and only, Tuffe! För er som inte vet vem denna underabara skapelse är så är det min katt, min överviktiga, kramgoa, mjuka och lena katt!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0