Skämt?!

Detta måste ju vara ett skämt! Jag har aldrig i mitt liv missat något, jag har dubbelcheckat allt, alltid! Men inte denna gång, en gång jag inte kollat vad de står, en gång jag inte haft koll och se hur de gick, ingen har koll åt mig, jag hjälper alla o har koll åt alla, men när jag behöver de så står jag själv. Det var en kort visit på att tro att jag någonsin kunde slappna av... Tillbaka till kontrollbehovet. Jag missade båten. Sagt 21.05 ända sedan jag bokade biljetten, den gick 20.05, den går ALLTID 20.05, vart fick jag 21.05 från?! Sa ju att den va inne 23.20, den tar 3tim och 15min, hur i h*lvete kunde jag få det till 21.05?!?!? Har inte ens missat en buss, och jag missade båten. Som tur var så kom jag med den första båten imorgon kl 12.00, kom ihåg de nu! 12.00, inte en timme innan inte en timme efter utan 12.00!!!! Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0