TACK SOFIE!

Jag ska på personalfest på onsdag... julbord, men, det är obligatorisk klädsel, kjol eller klänning, och tror de ärligt att jag har med mig de? NEJ! Så jag gav mig ut på jakt hos mina arbetskamrater, men varför? har ju sofie, så fick låna av henne :) 
 
Jag fick ny bil idag, myycket mindre, kändes som att köra en hundkojja, ingen plats, men den är smidig att köra, tar ju inte så mycket plats istället! Men saknar min stora bil, jag fick in så mycket onödiga saker, ni vet som tjejer alltid gör, tar med sig förmycket, men men, det är nog bra och träna på att ta med sig lagom eftersom jag om 37 dagar ska åka till sydamerika och då inte får ha med mig så mycket saker!
 
 
Kram Cecilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0