Tisdag!

Hatar att inte kunna sova på nätterna, men vilken tur att jag då gör mitt egna schema så jag kunde sova lite längre idag, så kom inte iväg förens strax efter 9 och var klar vid halv 1, eftersom turen jag tagit över dessa sista veckor har i vanliga fall en förare som tycket om att ligga före, det är vecka 49 nu och jag gjorde klart vecka 50 idag och vecka 51 kommer inte in på mitt schema förens nästa tisdag... Men det är lugnt, har en bra chef som pusslar ihop ett schema för mig resten av veckan, så imorgon ska hjälpa till på min gamla tur, på torsdag ska jag åka med Trude som jag åkte med i början och hjälpa henne med alla dagis och fredag är ännu ett mysterium, men de ordnar sig det med!
Imorgon är det personalfest, eller, julbord, tror dock det är mer vikt på sprit än på mat, så det blir lite lugnt för min del eftersom jag ska upp och köra bil på torsdagmorgon, men det ska bli roligt, fått låna en klänning av Sofie och ska få fixa mig lite, och om 36 dagar åker jag till Sydamerika!
 
Hittade denna fina bild på mina föräldrar på facebook, dessa fantastiska människor!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0