Underbart!

Då var jag hemma, hemma på Gotland, i min säng, med min katt bredvid mig! Blev hämtad vid båten för att bli lite ompysslad innan det bar av hemmåt, mysa lite med föräldrarna innan jag åkte till min mormor och morfar för att bara Hejja en snabbis, de blev superglada! Blev sittande där ett tag och pratade om hur när o var, både från Norge och till Sydamerika, efter de hem, ut i stallet innan jag tände alla ljus i mitt rum, och nu ligger jag här, i min säng, lyssnar på musik i mitt redan julpyntade rum, tack mamma!, med min kisse.
Imorgon ska jag packa upp mina saker, börja planera vad jag ska ha med mig till Sydamerika samt till min bror och hälsa på lilla Noel, som nu tydligen kan krypa och tog sina första steg igår! Ska även träffa Fanni och sedan har jag blivit bjuden på middag! Efter de så är de JUL!!!!!
 
Fick en bakbok av Louise m. familj i julklapp, såg förstg nu när jag kom hem att de hade skrivit i den! Underbara människor <3
 
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0