What can i do with this feeling?

Efter en lång dag så ligger jag nerbäddad i min säng och har sett film med Lydia, som varit hemma från jobbet idag eftersom hon varit sjuk... stackaren, hoppas bara att inte jag blir de nu! 
Vi såg "Sparkle" en musikfilm från 2012, den va precis vad jag ville se ikväll, helt underbar! 
Mårten flyttade idag, inget jag blev glad över, alltid roligt att ha honom här, men han har lovat att komma och hälsa på i alla fall! 
 
En annan fantastisk sak som hände idag, jag fick mitt paket från sverige! Josefin den underbara människan skickade de i tisdags, så det gick otroligt fort! Efter ett mysigt samtal så ska jag nu borsta tänderna och försöka somna in till morgondagen, nedräkningen till en av de bästa sakerna jag vet, Julen! Det är första advent imorgon och vi ska öppna första luckan i vår chokladkalender! 
 
 
Jul för 3 år sedan, när jag tänker efter, helt otroligt vad mycket som har hänt under tiden fram tills idag!
 
Wopwop!
 
 
Godnatt Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0