Ett par dagar senare!

Skolan har börjat, men IV kurs i engelska C, vilket betyder att jag har engelska varje dag, hela dagarna i 4 veckor! Och ja kan inte ens beskriva hur roligt de är! Älskar engelska!
Annars, saknar fortfarande Fredrik, men allt rullar på här hemma, söker jobb, funderar på vad jag skulle vilja göra efter studenten. Kan inte fatta att de bara är några månader kvar så står jag helt plötslingt där! Mitt i smeten bland arbetssökande, under sommaren kan man väl få jobb, men sen till hösten, våren?
 
Planerar väl att åka till Norge i höst med några kompisar, sen fyller mor min 50år och skulle vilja åka till USA, så kanske att man hänger med där, o i januari så åker jag tillsammans med några andra kompisar tillbaka till Chile, saknar allt där varje dag! Och kan inte beskriva hur mycket jag vill tillbaka! Efter de vet ja väl inte, vill åka som Au pair ett år och sedan bli reseledare. Men samtidigt kan man ju inte packa på allt precis efter sig, så har noll koll på vad som kommer att hända. Men det är bra att ha sina drömmar. 
 
Har hur mycket plugg som helst just nu, rätt skönt, men ska bara komma in i det hela :)
 
Hoppas eran början på 2013 är fantastisk! Min är faktiskt inget att klaga på! Snart kommer min sammanfattning av 2012 i ett bildspel som jag gjort nu varje år :) Hoppas ni håller utkik efter de!
 
Som den här godingen från 2011!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0