Hu va de här!

Ibland vill man bara lufta tankarna lite... De känns som om vad ja än gör så går jag ett steg fram och så kommer någon annan jäkel o knuffar tillbaka mig två steg igen... Haft rätt mycket tvivel på sista tiden, och när ja ändligen bestämde mig för att bara släppa allt och faktiskt bara se vart det leder så kommer det precis samma sak igen och jag faller tillbaka i mina tvivel. Är så trött på energi slukande saker så jag kan dö! Vill bara att det ska vara bra, slippa tänka så mycket på det, heela tiden! Men tydligen inte, det är inte okej... Självklart blir man påverkad av vad andra tycker och tänker också, så ännu mera försöker jag hålla kvar och faktiskt förstå vad jag själv vill...
 
Aja, inte mycket att göra åt, behövde skriva av mig lite. Detta är i alla fall solstrålen på jorden! Min älskade lilla pojke! Eller, ja är bara hans faster, men de är ändå de :) 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0