Sent för julsånger?

 
Kom just på mig själv med att lyssna på julsånger... Och fick en hint idag av att det inte funkar att ha kvar julgardiner och julstaken längre? Måste de redan ut? Vi har julgranen kvar också... Tomtarna är borta, men granen är kvar faktiskt. 
 
Min älskade barnvakt tar verkligen hand om mig, min katt förvisso, men han är riktigt duktig! Lägger sig breve mig tills jag somnat, ibland ligger han kvar när jag vaknar på natten o ibland inte. Men han är alltid kvar tills ja somnat. Igår när ja vaknade så låg han kvar, hela natten alltså! 
Så drog upp rullgardinen och pratade lite med Fredrik över datorn, då hittade han något super intressant utanför!
 
Igor lade sig tillrätta i soffan med broder på kvällen^^
 
Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0