Hejsan!

Jag trivs fortfarande på jobben! Jag har det väldigt bra här i Norge, vi ska byta lägenhet nästa vecka, samma byggnad bara ett annat rum. Lydia har nu också fått jobb! Vi lärde oss den långa vägen, så nästa gång kommer de gå bättre att komma hit. Vi har märkt att det hjälper mycket att ha kontakter här i Norge, så detta kommer fungera fint.
 
Imorgon blir de en tur till Sverige med jobbet för att handla, annars har jag nog inga större planer i helgen tror jag. Var vid en kompis ikväll och fikade, super mysigt, har nu hittat någon som tänker snarlikt som mig själv vilket gjorde samtalet väldigt intressant med tanke på de saker vi pratade om! 
 
Men nu ska jag sova, finns inte så mycket mer att säga än att allt funkar bra och att vi trivs!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0