Måndag

Kvällen igår va mysig, blev jag som lagade maten, på min egna begäran för jag gillar ju att laga mat och visste hur jag ville ha det! Blev otroligt gott! Efter de blev det att mysa ner sig i sängen och kolla på film, prata lite med Viktoria och bara ta de lugnt, va så trött! men när jag väl skulle sova kom tankarna tillbaka och jag kunde inte varva ner så jag kunde somna, tror jag kollade på klockan sista gången halv två innan jag sjönk in i en orolig sömn... Men de är skönt att va tillbaka på jobbet, njuter faktiskt av att komma upp på morgonen och att få komma ut och se allt vakna för att sedan komma hem, prata av mig lite innan de andra far till sina jobb och jag varvar ner innan jag ska vidare på nästa äventyr. Idag kommer även Sofie tillbaka, fantastiska Sofie, att man kan komma nära en person på sån kort tid, saknar henne något otroligt! Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0