Mycket som händer och sker

Idag är nog första dagen jag tappade fotfästet lite, vet inte varför men det blev som en våg av tankar som drog igenom mitt huvud och det enda jag kunde tänka på var "jag måste ut!" när jag väl kom utanför dörren så var jag nära svimfärdig och visste inte riktigt vart jag skulle gå. Men jag är i Oslo, det är en fantastisk stad så självklart fann jag en väg. 
Men just den känslan var det längesen jag hade, men det hjälpte att gå ut i den kalla luften och rensa upp lite för att sedan komma hem till en varm famn som frågade om de va bättre, och han känner mig tydligen lite då han kokade vatten till en kopp te, inga frågor, inga funderingar, utan gav mig bara en kopp te och log. 
 
Sen blev det mer att sätta sig ner i sängen med hörlurar och lyssna på ett kapitel av min bok. 
Ikväll blir de samma som igår, filmkväll, myskväll, men denna kväll kommer även Lydia att vara hemma så vi ska ha filmkväll alla tre, vi ska, eller, Mårten ska laga spagetti och köttfärssås och sen ska vi poppa popcorn och se på "Dumma mig" 1 och 2, perfekt laddning inför en ny vecka med jobb!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0