Nytt boende!

 Nu har vi äntligen flyttat ner i lägenheten! Hur fint som helst, värmegolv i alla rummen och mycket plats, jag och lydia har nu hittat olika sätt som gör ett ställe till vårt, jag sätter upp en bild på mig själv, funderat på varför, men jag blir glad av de, det är en fin bild och med fina minnen vilket gör mig gla, och jag har bilder på mig själv i mitt rum hemma så det känns lite som hemma att se sig själv på väggen!
 
För att få lite koll på dagarna, det är 54 dagar sedan jag kom hit till Norge, 36 dagar tills jag åker hem, 54 dagar kvar tills jag åker till Sydamerika och sist med inte minst 39 dagar kvar till julafton! 
 
Det har verkligen gått super fort! Men det är roligt, slipper man vänta så länge, jag och Lydia sitter ofta nu, (när vi träffas...) och pratar packning, vad ska man ha med sig, vad man inte ska ta med osv.
 
Både Lydia och Jag var lite oroliga när vi åkte hir att vi skulle bli trötta på varandra för att vi umgås så mycket, nu längtar vi mycket efter varandra eftersom vi aldrig får umgås, jag åker iväg på morgonen och jobbar när hon sover, kommer hem och får umgås med henne i 30min innan hon åker till jobbet och kommer hem när jag sover... Men imorgon får jag vara med henne fram till kl 16 i alla fall när hon börjar jobba, sen är vi båda lediga på söndag, så då är vi heelt ensamma eftersom Robin, en kille från skåne som ska dela lägenheten med oss inte kommer tillbaka förens på måndag kväll! Så då blir det Cecilia och Lydia mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0