Ordna och fixa och finslipa!

Jag jobbar och står i, fick även deltidsjobb på McDonalds nu den sista månaden eftersom jag går mig bli här hemma av att vara ensam på kvällarna, så nu har jag hittat ett kvälls och helgjobb! Lyckliga jag! För er som inte uppfattat de så åker Nattis med till Sydamerika, Lydia har bestämt sig för att åka hem ifrån Chile och Nattis har bestämt sig för att följa med mig på 21 dagarsturen i Bolivia och Peru! Detta kommer bli fantastiskt, men jag kommer sakna Lydia något enormt! Vi har även bestämt oss för att hoppa över Ecuador och åka hem direkt från Peru istället. För jag vill inte vara själv i Ecuador i två veckor och Nattis kan inte vara borta så länge, men detta kommer bli super! 
 
Bokade även biljetten hem från Norge idag, billigare och göra de så fort som möjligt, och jag vet ju redan när jag vill hem så detta blir super! 
 
Och har ni läst boken "Fifty shades of grey"? Jag lyssnar på den just nu som ljudbok i bilen på dagarna, underbara skapelse! De sa att de va tantsnusk, men det handlar ju om en 21åring och en fantasi till kille så jag tycker det funkar lika bra för ungdomar! Superbra är den i alla fall! 
 
Nu sitter jag o väntar på att Sofie ska komma o kärleksförklara mig innan jag MÅSTE sova eftersom jag jobbar dubbla skift imorgon, först på mitt vanliga jobb och sen på McDonalds!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0