Tittut!

Denna helgen har varit lugn, var ute på stan hela dagen igår med två av killarna som bor i huset, Lydia jobbade så fick roa mig på egen hand.
Vi var på Svarta marknaden, bokstavligt talat, kändes som om att vara utomlands, och det sjuka var att det var två minuters gångväg ifrån Centrum, allt som blivit snott dök upp här, så är förvånad att inte poliserna var mer på att gå dit och kolla, men men. De sålde i alla fall ALLT! inkluderat nya tvapparater, datorer, möbler, porslins hundar och begagnade underkläder... ALLT! Så det fick mig att hålla lite hårdare i väskan, killarna jag gick med skrattade bara eftersom "Det var så roligt att gå med dig eftersom vi inte kan tappa bort dig, som att leta efter en vit prick på en svart duk, inte så svårt" Ja, och de va verkligen sant! 
Efter de så gick vi till centrum och hamnade mitt i ett tv program där det var tre tävlande som tävlade om 500 000NOK att handla för i gallerian på ett år! Sen blev det en hemmakväll med mig själv, en kopp te och ett avsnitt av Bron!
Idag har vi möblerat om lite och haft en av mina kompisar på fika, alltid roligt att träffa honom för han tar ofta upp saker man lätt glömmer bort, som att visa uppskattning och tacksamhet. Så det är nyttigt att prata med honom ibland! Nu blir de att ha invigning i vår  fina lägenhet med danskarna och äta glass!
 
 
Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0