Trött...

De tar verkligen på kroppen att inte kunna sova klokt på nätterna! Varit rätt trött idag, och inte nog med de, när jag kommer hem är det bara att vända eftersom jag började på mitt extrajobb en timme senare, där jag till min stora förvåning fick bekanta middagsgäster, Mårten och Lydia kom förbi! :) Fick stå i kassan ikväll, men de va inge roligt... bara stressigt, sura människor och beställningar jag inte förstog, trivs bättre i lobbyn, men där gillar jag inte heller de så mycket, men de är bättre än inget i alla fall, träffat nya vänner, och sånt värdesätter man! De dumma är bara att jag planerar att säga upp mig och mina "nära" arbetskamrater försöker övertala mig att gå på julmiddagen nästa vecka, känns lite konstigt ifall jag säger upp mig på typ måndag och sedan går på deras jullunch... får prata med chefen om det tror jag. Och ska jag gå på den så måste jag införskaffa mig en klänning eller kjol, obligatorisk klädsel, så skulle jag få låna skor av en kollega, man kan ju inte ha klännig och vinterkängor liksom... Men de ordnar sig säkert! Nu ska jag sova inför en ny arbetsdag imorgon! Godnatt!
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0