Hejsan!

Jag var på min första arbetsintervju idag! Fick jobbet, ska på upplärning på tisdag kl 17, men, det är inte ett jobb jag vill ha vilket gjorde att jag fortsatte att söka, så ska på arbetsintervju på tisdag kl 12 på en restaurang! Helt fantastiskt!
Jag trivs, folk ler åt en och ser inte ut som om de vill slå en så fort man nuddar dem vid bussen, verkligen ett upplyft! Så nu har ni en happy Cecilia! 
Pratade även med en av mina tjejkompisar, Nattis, som var med mig i Chile förra året, och hon kommer nu att åka med oss till Sydamerika!! :D SUPER ROLIGT! visserligen bara till Brasilen sen åker hon hem, men det är åndå det, fantastiskt roligt!
 
Kram från en GLAD Cecilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0