Letar på!

Våra dagar går ut på att vakna, äta, söka jobb, åka hem, vänta på Calle, äta, kolla på datorn och sen sova! Idag är nog försda dagen den kommer se annorlunda ut eftersom jag idag tänker att jag sk askriva mitt personligabrev och sedan gå till några bemanningsföretag som vi blivit rekomenderade om, samt så ska jag ringa till en restaurang som tydligen letar personal, så detta ska bli en intressant dag, skulle även ner till hamnet och lämna ett cv idag, men tar nog det imorgon för då har jag ett bättre personligt brev, så det känns mer värt.
Annars så har vi det bra, vi trivs, Calle har bestämt att vi ska till IKEA om någon vecka för för att köpa lite saker för att göra det lite mer hemtrevligt. 
 
Hjälper Calle att raka sig! :)
 
Kram Cecilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0