Uppdatera, vad är de? :O

Hejsan! För er som inte vet så har jag tagit studenten! WOHO! Eller, de va Woho för idag exakt 99 dagar sedan. Men så är det i alla fall, bott i Stockholm i sommar hos Fredrik, vilket blev vår sista sommar tillsammans som ett par eftersom jag gjort slut. Samt så åker jag till Norge på söndag för att jobba så jag kan tjäna pengar eftersom jag samt åker till Sydamerika i Januari och ska vara borta i nästan 4 månader. Det ska bli helt fantastiskt! Och Lydia har även äran att åka med! :) Så tänkte att jag skulle börja skriva om de precis som jag gjorde om Chile när ja skulle dit, lite om planering, upplägg samt tankar och funderingar om både Norge och Sydamerika. Det vart som sagt lite mycket på en gång!
 
Det känns kan jag verkligen berätta, att hantera allt detta på samma gång är myckat att göra från att inte ha något att fundera över men det fixar jag! Har Lydia med mig och en fantastisk hyresvärd i Norge samt otroligt stöd och support från Kilroy resebyrå som hjälper oss att planera Sydamerika! 
 
 
 
 
 
Håll utkik efter mera!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0